søndag 29. juli 2012

Bilderas fra butikken


Tok litt flere bilder fra butikken :)
Var innom der igår og fikk pakket noen bestillinger. 
Det er en fryd å endelig få lageret på en plass 
og ikke minst ha god plass når jeg skal pakke:)
Og slippe å gjøre det hjemmefra ;)


Har vært noe forsinket med pakkingen de siste ukene pga flyttingen og få stabburet i orden til åpningen. 
Men synes dere har vært tålmodige med meg og nå blir det mye enklere å få pakket og sendt varer.
Nå skal det ikke bli noe venting på å få sendt varer :)




To nye lamper på lager igjen :)



Flere kunstige blomstrer kommer jeg til å ta inn også :)








Tror jeg bare lar bildene tale for seg :)
Bare spørre om det er noe dere lurer på :)
Imorgen blir jeg i stabburet hele dagen til pakking 
og jobbing med
nettbutikken.



Har mange varer som skal legges inn på nettbutikken og 
så legge inn nye tilbud :)






Min favoritt lampe :)








Ampler i forskjellig størrelse. Begge er av stengods og er kremfarget.




Nye lifter har kommet også :)
Fine?
Gammelrosa farge. Pinner følger ikke med
 men kan henges opp på vanlig gardinstang.








Mye fint å finne hos Fru Rosas 



Her er også en ny liftgardin. Pris 599,-



Råtøff skittentøykurv :)
En slik er også premie i blogg konkurransen jeg har der 
vinneren blir trekt ut 6 august og vil få tilsendt en slik :)
Koster 2100,-




Kubbelys som går på batteri og har "timer" slik at den 
kan brenne i 5 timer og slå seg på til samme klokkeslett hver kveld. 
Pris 269,- for de store og 219,- for de minste. Lysestake til kubbelys 149,-






Minner om åpningstider i stabburet er 
hver onsdag 11- 13:30
hver torsdag 15 til 20

Og skulle ikke det passe så er det bare å avtale et annet tidspunkt ;)

Velkommen innom :)



~ Ann Elin ~

2 kommentarer:

  1. Hei. Jeg vil gjerne være med på denne konkurransen.

    Kontakt meg; 2404@hotmail.no

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  2. Hei! Har du fremdeles de lyskronene? Jeg ønsker meg lyskrone til soverommet, og må derfor ha en som ikke henger så lavt. Kan du selv velge høyde på denne? :-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)