fredag 20. juli 2012

Flere bilder fra hus og stabbur

Det går litt fort i svingene her så jeg husker ikke helt om jeg har 
vist bilder fra inngangspartiet med ferdig rekkverk?
Nå er det iallefall ferdig :)
Er så glad for å ha overbygd inngangsparti
siden vi har å mange regnværsdager i året.
Skal ha benker og stoler på hver kortside siden
når det en sjelden gang er sol og opplett så er det på denne siden av 
huset det er mest sol.
Ikke det at vi må sitte under tak når det er sol...men 
sånn været er nå om dagene kan en nesten risikere
 at det begynner å regne med en gang sola dukker opp
så da er det greit med overbygd tak :)




Nå er taket nede i første etasje isolert og de har satt opp flere vegger



Her står jeg i kjøkkendelen og ser mot der vi skal ha spisebordet



Igår laget Mr Fisherman vindu til å ha over
 døren inn til stabburet :) 
Og det ble veldig fint! 
Han måtte lage det selv for åpningen var akkurat
 for smal til å bestille er ferdig vindu...
Nesten som jeg ble litt usikker på
 om jeg skal male døren rød og hvit stripet...
eller om jeg bare skal la den være hvit...




Har også en onkel som kommer og hjelper oss mye
og det er vi så takknemlige for. Han er 76 år og så sprek !
Håper det ligger i genene så jeg har noe å slektes på :)
Tusen takk til Onkel Ole for god hjelp :)

Etasjeskilleren er hvit, men maskert med teip
 så vi ikke skulle få rødmaling på den :)


Kommer tilbake med flere bilder :)


~ Ann Elin ~




7 kommentarer:

  1. :)
    Spennende!
    Likte taksteinen deres veldig godt!
    Ha døra helt hvit du. :)
    Lykke til i mårra!

    SvarSlett
  2. Dette blir jo kjempe bra!!1Og butikken blir jo en drøm..Så mye lekkert du har:)

    Lykke til håper kundene strømmer på:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Flott inngangsparti og hus!
    Kan tenke meg dere ser frem til å flytte inn der:)
    Mye lekkert i butikken også.
    God helg!
    Klem.

    SvarSlett
  4. Hei til fru Rosa!

    Min mening er at det bør være hel-hvit dør på stabburet...rene linjer...

    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  5. Så fint det blir hos dere nå <3

    SvarSlett
  6. Jeg skal male to stabburher hoss oss, men så er jeg ikke sikker på hvilken maling jeg skal bruke. Hva her dere brukt. det ble flott.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)