tirsdag 31. juli 2012

Mer fra huset :)




Da har jeg vært innom HUSET vårt
og malt litt mens min Mr Fisherman har lagt plater
i gangen.  Vi har valgt panelplater både fordi det er enkelt å legge
pluss at vi synes det passer til stilen på huset vårt. 

Her er litt av gangen..
badet er rett frem.



På badet har vi valgt å 
bestille oss dette badekaret med løveføtter
og stående blandebatteri.


Innredningen blir denne :)




Lampen vi skal ha på badet, blir denne. 
Den ligger ute på nettbutikken www.frurosaslandhandel.no




Idag har jeg malt litt på det som blir rommet til 
MiniRosa. Hun skal såklart ha rosa rom :)
Fargen heter "tryllestøv" 




Det blir et lysende rosa rom. 
Men ungene fikk velge selv, så da ble det slik :)





Her kommer det dobbel skyvedør. 
Har ikke funnet tapet ennå....


Har laget til et punkt for lampe i trappehullet, men 
kan kanskje bli et problem når vi skal bytte lyspærer ;)



Rommet til tvillingene er ferdig lagt plater til tapetisering.



Her kommer en lyseblå eijffinger tapet med hvite prikker 
og en hvit tapet med blått broderimønster. 
Tror det blir fint :)


Må nok bort i huset og male litt ikveld!
Og husk å komme innom stabburet imorgen!

Åpent fra kl 11 - 13: 30

Velkommen innom :)



~ Ann Elin ~ 




5 kommentarer:

  1. Det blir sikkert kjempebra. Når det gjelder lys i trappen, fins det løsninger. Jeg hadde det, .og brukte en lang stang med krok, så jeg fikk dratt til meg lampen. Fungerte fint det :)

    Lykke til med malingen.

    Mvh
    Liss Waldenstrøm

    SvarSlett
  2. Er d lov å montere slike lamper på våtrom.? Har lyst på fin lampe på badet selv...men noen sier d ikke er lovlig...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke lov? Det er ip44 som er rådet til å bruke på våtrom men om lampen kommer 120cm fra dusj så går det bra med vanlig lampe...har jeg hørt :)

      Slett
  3. Det blir kjempefint. Herlig rosafarge.<3
    Det er nå du får inntrykk av hvordan det blir. Dere er så flinke.<3

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  4. Det må være så herlig at det begynner å ta form! :-) jeg har alltid syntes at lysekroner tilhører bare gamle kjerringer.. Og nå tar jeg meg selv i å ha ønsket meg det en stund.. Hmm.. Rart hvordan smak og behag forandrer seg. ;-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)