onsdag 10. juli 2013

Prosjekt stabbur....og litt nettbutikk...

Ser ut til å aldri bli ferdig med stabburet...
Men nå har  PLUTSELIG denne plattingenen kommet  opp :)
Så da er det håp heldigvis :)
Brukte 10 år på vårt forrige hus...
så jeg regner med at vi må bruke maaaange år 
her også før vi kan si oss ferdige...eller blir en noen gang 
ferdig med hus og hage?




Har lyst å ha opp en levegg...


Vi har en uskreven regel om at det er jeg som skal male...
og siden jeg har så "god tid" så står stabburet der nesten helt umalt....
Idag har Freddy fått opp trappa inn til stabburet men jeg har ikke 
fått tatt bilder men det kommer!
Og ergo enda mer som må beises!!!




Paller har vi litt for mange av rundt omkring...
Nå blir desverre en av dem med oss inn på ene gutterommet :/
Har egentlig sagt at jeg ikke skal bruke paller til møbler men nå blir det 
gjort likevel...
Bilder kommer senere når det er ferdig....malt...
Men først må pallen tørkes først etter all regnet 
som har øsa ned de siste dagene...



Norges styggeste uteplass?
Ihvertfall ikke den fineste..
Men her skal det omsider komme en platting 
som går fra huset og langs med den umalte veggen til stabburet...
Hadde vi hatt råd til det hadde vi lagt betong, men det får vi ta når vi vinner 
i lotto...noe som aldri kommer til å skje ;)

Minner om at jeg kommer til å holde åpent i stabburet i helgen
om noen har lyst til å stikke innom stabburet når de er her ute på Midsund Festival, så
er dere hjertlig velkommen :)

Åpent fra 
14 - 17 Lørdag og søndag
Eller send meg en sms på 41573840 om 
det passer bedre med et annet tidspunkt.

Dette vaske settet settes ned til kun 199,- 




Her er en del varer som ennå ikke har kommet ut 
på nettbutikken ennå, men jeg jobber med saken :)




Denne store lysekrona er stor og flott og koster kun 1900,- og bare 75,- i frakt!
Har kun denne ene inne på lager!


Forskjellige kurver er å finne i stabburet....men skal så snart som det er mulig komme ut på nettbutikken....



Har inne flere sevietter til kun 15,- kr pakken!! 






Her er flere varer som jeg ikke har fått lagt ut på 
nettbutikken...


Flott kronelykt med speil !



Stående buddha figur på ca 70cm 
og serviettringer :)


Kommer til å  å bruke dagen her fremfor 
pc`en med å få lagt inn flere varer. 
Er det noe du ser som du ikke finner inne på
nettbutikken så er det bare å ta kontakt.
Idag blir jeg sittende her fremfor pc`en og jobbe, så om 
du vil ta deg en tur innom stabburet så er det bare å komme :)
Blir nemlig veldig glad for alle "forstyrrelser" som kommer i 
veien når jeg må sitte og legge inn varer....:))
 Legge inn varer på nettbutikken ser jeg på som like 
kjedelig som å støvsuge eller slå plen! Ubeskrivelig kjedelig nemlig !
Så bare kom om du er i nærheten :)


Vi snakkes :)

klem fra


~ Ann Elin ~



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)