fredag 5. juli 2013

Ting tar tid men bedre sent enn aldri :)


 Vi har mye igjen å gjøre med hus og uteområdet, stabbursbutikken, nettbutikken mm...

Planen er å få alt ferdig malt av hus, stabbur og snart en garasje iløpet av sommeren....
Men har de siste ukene vært alene hjemme med 4 barn under 10 år og
samtidig jobber jeg over 80% natt i kommunen for å få ting til å gå irundt
og ved siden av det igjen...
Så prøver jeg å satse på min lille butikk
og håper  jeg får fortsette med 
Fru Rosas Landhandel i lang tid fremover!
Og helst uten å være avhengig av en jobb ved siden av.
Har ikke en rik onkel eller lottogevint å støtte meg på, så 
her må det jobbes mye  for å få det til !








Fortsatt en del maling som gjenstår på huset...
Og så skal vi prøve å få opp en garasje iløpet av august/september...
Takstolene ligger og venter :)


Taket på stabburet har nylig kommet på, og i neste uke skal vi få laget en 
platting og trapp til inngangspartiet. Har fått spørsmål om å vise bilder fra stabburet fra utsiden men skal komme med bedre bilder når vi er helt ferdige :)


Fant akkurat ut at jeg ikke har oppdatert bloggen siden 30 april
og da er det nesten litt på tide :)
Har fått inn mye nytt i butikken og prøver på så
ofte jeg har mulighet til det å bestille inn nye varer 





Dobørste og toalettholder fra Mathilde M


Lykter 399,- for settet og tøff veggklokke på 55cm til 299,-



Har pr dags dato kun torsdag med fast åpningstid som er fra kl 16-19.
Ellers så går det på at kunder tar kontakt om de kan komme til andre tider. 
Tar også imot venninnegjenger eller klubbdamer som vil ha en litt annerledes "klubbkveld"
Og selvfølgelig med fordeler :)
Imorgen blir jeg i stabburet for å pakke ut varer og pakke for sending!
Så fra 11-13 LØRDAG er jeg å treffe i stabburet om noen vil ta seg en tur. 





Tøffe stoler !!
til rimelige priser 
Har ikke kontorstolen inne på lager, 
men den kan bestilles inn!


Stor lysekrone 1999,- som nå er inne på lager. Denne er enorm! men veldig flott!



I sommer får jeg heller ikke ferie, da
jeg har tatt på meg å være ferievikar. 
Men gleder meg allerede til neste år og 4 uker med ferie :)





Har ikke tatt så mange bilder, hverken utenfor eller i huset, men 
skal prøve på å bli flinkere. 
Lekehytta har kommet opp men mangler maling både på utsiden og inni.
Men vi har faktisk GJORT endel også :)
Både fått oss plen og plantet noen ripstrær, prydtrær og rhododendron
Støpt mur og gulv til garasje :)

Nå skal jeg ut i stabburet for å pakke til sending!
Håper maaange finner mye fint på nettbutikken og legger inn en ordre. 
Om det er noe fint du ser inne på facebook men ikke finner det i nettbutikken så kan det være så 
"enkelt" at jeg ikke har fått tid til å legge det inn.....som sagt ting tar tid :)
Men det er bare å ta kontakt så fikser jeg det lett :)


Mangler også et kamera til å ta skikkelig bilder,men penger vokser ikke på trær, men håper jeg får råd til å kjøpe ett snart....så skal jeg bli flinkere å ta bedre bilder. :)

Vi snakkes :)

Klem fra

~ Ann Elin ~







2 kommentarer:

  1. Så koselig at du fikk tid til å skrive i bloggen igjen. Også var det så godt å lese at du satser for fullt på butikken din, for jeg husker for en stund siden at du hadde lyst til å gi opp hele greia. Ser ut som huset deres har blitt kjempefint, dere har vært SÅ flinke. Og dere har allerede gjort veldig mye, synes jeg. Du må huske på å fokusere på alt det dere har gjort, alt som er positivt. Vi mennesker har så lett for å tenke på alt vi ikke rekker å gjøre, også glemmer vi det vi faktisk har gjort. Lykke til og god sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre at du synes det :) Selv har jeg vært så sliten at det har fristet mange ganger å bare legge ned alt sammen, men så har jeg lyst til å få det til også så jeg prøver så godt jeg kan og fortsette :)
      Lover å komme med flere bilder etterhvert :)

      Slett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)